Αποτίμηση του Προγράμματος "Νοιάζομαι και Δρω"

Κατηγορία: Δράσεις 2017-18 Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 19 Ιουνίου 2018

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα εφαρμόστηκε κατά το σχολ. έτος 2017-18 σε 200 σχολεία σε όλη τη χώρα, που αποτελούν το Σχολικό Δίκτυο με τίτλο "Νοιάζομαι και Δρω"

Στα πλαίσια της υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος «Νοιάζομαι και δρω», στο οποίο συμμετείχαμε για πρώτη φορά εντάχθηκαν οι κάτωθι αναφερόμενες δράσεις, τις οποίες πραγματοποιήσαμε:

α ) μαθαίνοντας για  το  γνωστό-άγνωστο φυτό

β ) «δουλεύοντας» υλικό για το σχετικό έντυπο που θα τυπωθεί και

γ) φυτεύοντας νεαρά φυτά χαρουπιάς στο κομμάτι γης που «υιοθετήσαμε» σε      συνεργασία με τον Σύλλογο «Οι Φίλοι του Πρασίνου».

α) άντληση-συλλογή πληροφοριών από βιβλία και το διαδίκτυο για τον καλλιτέχνη και      το έργο του

β) διδακτικές επισκέψεις στον Πύργο Τήνου

 Μουσείο Μαρμαροτεχνίας

 Μουσείο  Χαλεπά

 Πνευματικό Κέντρο  Πανόρμου

        καθώς και στο Ίδρυμα Τηνιακού Πολιτισμού (Μόνιμη έκθεση Γιαννούλη   Χαλεπά) και στο Μουσείο Τηνίων Καλλιτεχνών 

γ) παράδοση μαθημάτων πηλογλυπτικής από την εκπαιδευτικό Εικαστικών του    σχολείου

δ) παράδοση μαθημάτων μαρμαρογλυπτικής -  επίσκεψη στον χώρο του σχολείου του μαρμαρογλύπτη κ. Γιάννη Κυραρίνη ο οποίος μίλησε για τον Γιαννούλη Χαλεπά, για το μάρμαρο, τη γλυπτική γενικά,την καλλιτεχνική παράδοση  του τόπου μας και ακολούθως έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη μαρμαρογλυπτική

ε) θεατρικά δρώμενα

στ) ποίημα που γράψαμε και μελοποιήσαμε

ζ) το άλμπουμ «Συνομιλώντας με τα έργα του Γιαννούλη Χαλεπά»

η) τη δημιουργία εφτακοσίων (700) σελιδοδεικτών με θέμα τον Γιαννούλη Χαλεπά

 θ)  τη δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού

(Καταγραφή πολιτισμικών στοιχείων – τάξεις Ε’, ΣΤ’) Πολιτιστική διαδρομή στον χρόνο και τον χώρο

Α’ μέρος -Από το παρελθόν στο παρόν

Στο Α’ μέρος της εργασίας μας από το 1450 φτάσαμε στο παρόν, στο 2018, μελετώντας βιβλία, συλλέγοντας πληροφορίες για την ιστορία του τόπου μας, τη ναυτιλία, το εμπόριο και «απομονώνοντας» τις σχετικές  με το Πασακρωτήρι.

Β’ μέροςΑπό το παρόν στο παρελθόν

Στο Β’ μέρος της εργασίας μας παρατηρήσαμε αυτά που είναι σήμερα γύρω μας, συλλέξαμε πληροφορίες σχετικά με ναούς, μνημεία, πλατείες, κτίρια, ονόματα οδών ανατρέχοντας και πάλι στο παρελθόν.

α) σε πολίτες του τόπου μας σε κεντρικά σημεία της πόλης

β) στους μαθητές όλων των Δημοτικών Σχολείων του τόπου μας με σκοπό να τους ευαισθητοποιήσουμε.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

Ανταποκριθήκαμε στις προσκλήσεις φορέων της τοπικής κοινωνίας.

...............................................................................................................................................

Παρουσίαση έργου 2017-18 (Μέρος Α')

Παρουσίαση έργου 2017-18 (Μέρος Β')

Παρουσίαση έργου 2017-18 (Μέρος Γ')

 

 

 

Εμφανίσεις: 646